Har Björn blivit Banverkare??

Nej, det tror jag väl ändå inte men när jag passerade Älvsjö idag 7/9 kl 10.50 så såg jag två bananverkare efter plattformarna i södra änden vars ena filur var väldigt lik Björn typ keps med skägg och långt hår i hästsvans, lite mörk. Men inte har du väl övergivit A-Train väl, Björn?

Annars har jag det bra här i Linköping. Har inte fått utbildning på X14 än, vilket innebär att jag numera utan några som helst problem klarar av att köra sträckan Linköping-Gävle i sömnen eller med ögonbindel (nåja..). Sprang på Josef i Sthlm som har utbildning på Rc nu, kul att träffa gamla KY7-rävar.

Ha det bra allesammans!

//Thomas

Kommentarer
Postat av: Björn

Hejsan!
Nejdå, jag har inte gått från horisontellt hisskötarmongo till spårtekninker (ännu)! Kanske skulle det vara något att jobba med? Ligga på alla fyra mitt ute i spåret när det är 20 minusgrader och reparera det som andra har haft sönder... Nej, det blir nog inget med det! Ha det!
PS. Möter du en X3:a där föraren gör metalhälsning vet du vem det är ;-) DS.

2007-09-09 @ 01:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback